Tuesday 21 April 2015

hai all yang peminat sya ahaha...b tw is been long day..n year...we meet again....kali ini i just wanna share something yang membantu saya dalam melakukan kajian dan bisnes dalam kostume online and sewa@rent....saya rasa ramai tertanya tanya sejak bilakah saya mengumpulkan semua barang barang sebegini rupa kan...nahh...saya berminat mengumpul pada usia 16 tahun ketika melihat khazanah dari my nenek...side of my mum..sebab dia mmg banyak barang lama..so im very interested with ngepan iban...so i deside utk menyimpan..dan..tika saya bekerja saya kumpul seberapa banyak dengan duit gaji saya....and now...da sebilangan yang amat saya gemar...terutama barang yang bakal saya upload nanti...

talking about RESEARCH...@kajian...saya mulakan kajian berkenanaan BUDAYA,CULTURE,ILMU PERUBATAN LAMA,ADAT ISTIADAT IBAN dari Lundu pada 2011..bermulanya BORNEO HORNBILL FESTIVAL time tu yang winner adalah sister @VEEKY@KUMANG SARIBAS menang...ehehehe,,,dari situlah kaian saya bermula...then saya masuk ke BORNEO HORNBILL when im ready untuk expose tentang iban saya iaitu IBAN SEBUYAU LUNDU,...
(LAMPIRAN SETERUSNYA....GAMBAR)

DAN INILAH BARANG BARANG AKSESORI DAN GAMABR SAYA TYME BORNEO HORNBILL 2014....THE BIO'VERSITY...





No comments:

Post a Comment